Friday, April 15, 2005

FRESH FROM OVEN!!!!

Semalam mase tengah usha buku kat bookstore, tak sangka betul dapat get hold Anis Ayuni latest novel ' GEMERSIK KALBU'. Syok giler...terus beli....lawanya kulit buku dia....masih teringat-ingat kat Ifti Liyana ngan Nazmi dalam MANISNYA CINTA...Yuhuhh...

*as copied from Alaf 21 website*

Seperti novel-novel beliau yang terdahulu, novel keempat beliau ini sungguh menarik kerana anda akan dibawa menyelami perasaan seorang guru dan mahasiswa bernama Raihana yang tertutup pintu hatinya kepada lelaki lain setelah kematian tunangnya. Takdir telah menentukan bahawa dia diminati oleh seorang lelaki bernama Sufian tetapi ditolak mentah-mentah olehnya. Pelbagai cara yang dilakukan oleh Sufian untuk memikat Raihana dan akhirnya mereka berkahwin tetapi bukan dalam erti kata yang sebenar.

Bagaimana penerimaan Raihana selepas itu? Bagaimana kesengsaraan yang ditanggung oleh Raihana selepas menjadi isteri Sufian? Adakah Sufian menjadi suami yang baik kepada Raihana? Banyak persoalan yang timbul jika anda terus membaca GEMERSIK KALBU ini nanti.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home