Tuesday, April 19, 2005

Hmmmm......

Yesterday mase gi lunch ngan officemates, berborak laa pasal pengaruh internet to our everyday lives....cam giler nyer serius nyer topik..wakakakkk...tapi bile tengok balik....cam aku nie kan susah laa kalau takde internet ni....mungkin life akan rase empty...no new things to look forward everyday...
.
Lagi-lagi dah bertambah e-novel kat internet nih...aku dah laa hantu buku....sehari tak jenguk boleh demam...wakakakakak....skrang nih banking boleh buat kat internet...nak cari information punyer laa senang....semalam masuk website unofficial fansite 'FULL HOUSE'...dapatlaa download citer tu....sesape yang looking forward nak tengok citer nie bolehlah melayari http://sarangeh.atspace.com/ cam iklan laa pulak....waaa...citer die sweet sangat...lagu die best....'I think I love....I miss u......I'm falling for you....SWEET giler.....walaupun mase tengok citer nih tak paham sangat apa yang diorg cakap...chemistry between Song Hye Kyo n Lee Young Jae memang dah cukup buat aku jatuh cinta ngan citer nih.... Bile check ngan other forumers, CD/DVD citer nih still dalam mandarin version, belum ade english/bm substitles lagi....probably another two weeks baru ade....mase tu boleh laa aku turun KL jap beli CD nih...Yuhuhhh....
.
Wokay....nak gi sambung keje....SHUTDOWN (Tuesday, 19 April 2005)
.
P.S. Esok 4th anniversary aku ngan my other half....Darling...'Estoy enamorado de ti' .....jom gi dating....

1 Comments:

At 6:24 PM, Anonymous Anonymous said...

darling 2 yg 'gitu2' ke? (pura-pura x faham) anyway, happy anniversary. smoga u n ur other half, bahagia selamanya...

 

Post a Comment

<< Home