Tuesday, April 26, 2005

Sesaje release tension....

Nak tulih ape yek....semalam 1st Love of a Prince dah habih dah....konklusi aku pasal citer nih...aku rase best despite ramai cakap tak best...mase citer nie tayang kat Korea...citer nie kalah ngan citer Full House...that's why rating 1st Love of a Prince not very outstanding....
.
Aku suke citer nie sebab:-
1) Citer nie introduce among 4 beautiful places in the world : Japan, Bali, Tahiti n Seoul....so dalam citer nie musim panas ader...musim sejuk pun ader........
2) Ade Chae Tae Hyun...comei jer die nie....ingat lagi 'My Sassy Girl', suka watak Chae Tae Hyun bile dah sampai kat hujung-hujung...baru nampak cam gentleman sket..kalau tak..suke ikut kepala die jer...
.
Aku tak suke citer nie sebab:-
1) Citer nie tayang kat TV kul 7 pm...kacau jer Maghrib aku...
2) Pompuan semua pakai baju cam tak cukup kain....
.
Erkk...bile dah list camnie...cam tak banyak pulak reasons yang pro....Huh...
.
So, adakah citer nie dalam my collectible itemnyer list ? DEFINITELY NOT....citer nie walaupun bagi aku best...tengok sekali pun dah cukup....1st Love of a Prince tak termasuk dalam kategori citer yang aku nak tengok berulang kali....
.
Semalam terjumpa 'Love Story in Harvard'....price RM79.90 (before adengan tawar-menawar)....16 cds....orang cakap cam best sebab ade Kim Rae Won...Ok ke citer nih ??? Kang beli tak best...rase rugi pulak....Ade sesape yang dah tengok?
.
P.S. Tengah tunggu citer 'FULL HOUSE' yang ade subtitle Eng / Malay...

2 Comments:

At 6:40 PM, Anonymous Anonymous said...

I setuju ngan u laa. FLOARP memang best, tp I pun xkan tgk 3@4 kali. And satu lg bab pakai baju tu. dlm byk2 cite korea yg I pernah tgk, cite ni aje yg paling byk ‘terdedah’ pun. lepas ni x der lg dah cite korea yg boleh dilayan. *sob…sobbb*

Di tv2 ada cite korea gak. masa iklan nyer cam best jer. tp sayang, start pukul 3.30pm. x der can nak tgk maaa. *sob…sobbb lagi*

 
At 1:37 PM, Blogger dueng said...

akak nadya, takkan tgk citer korea jer...citer jepun tak layan ke? apapun, citer full house mmg menjadi kegilaan kat tempat saya belajar. mmg best sgt citer tu tp saya tak tgk lagi la.

ops...tak kenalkan diri plak, nama saya ridzuan, nice to meet you!! saya prefer citer jepun (drama dan anime) tp kalau movie, citer korea mmg best. try la tgk windstruck, my little bride dgn 100 days with mr arrogant. best2~~~. apapun, my sassy girl still the best korean movie i ever watch. so sweet, so romantic, so tragic though.

if you want to watch something meaningful, try fruitbasket anime (japan). very nice...my favorite anime (animation from japan).

 

Post a Comment

<< Home